گیر کردن تلویزیون سری 47LV روی لوگوی ال جی
  • 1402/10/10

گیر کردن تلویزیون سری 47LV روی لوگوی ال جی

گیر کردن تلویزیون ال جی سری 47LV روی لوگوی ال جی.  "گلدایران تی وی" مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در غرب تهران.

یکی از خرابی هایی که گهگاهی گریبان گیر مصرف کنندگان سری 47LV تلویزیون ال جی می شود نوعی ایراد است که طی آن بعد از روشن نمودن تلویزیون و نمایش لوگوی ال جی تلویزیون هنگ می کند. در مواقعی لوگوی ال جی به صورت مستمر نمایش داده می شود و در مواقعی نیز بعد از مدتی تلویزیون ال جی سری 47LV خاموش می شود. گاهی نیز لوگو با ایراد گرافیکی نمایش داده می شود به صورتی که فرم آن کامل نیست. در طی این مقاله سعی بر آن بوده است تا روش عیب یابی و تعمیر گام به گام گیر کردن تلویزیون ال جی سری 47LV روی لوگوی ال جی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. برای مشاوره و تعمیر تلویزیون ال جی می توانید با "گلدایران تی وی" مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

گیر کردن تلویزیون سری 47LV روی لوگوی ال جی

بررسی اولیه تلویزیون ال جی سری 47LV

در ابتدا تلویزیون ال جی 47LV را به برق متصل کرده روشن می کنیم. تلویزیون مورد بررسی و تعمیر ما بعد از روشن شدن لوگوی ال جی را به صورت ناقص نمایش داده و بعد از چند ثانیه خاموش می شود. این علائم معمولا اشاره به خرابی برد مین دارد. به طور ویژه خرابی سی پی یوی برد مین این علائم را از خود نشان می دهد. می توان در این لحظه برد مین تلویزیون ال جی 47LV را تعویض نمود و مشکل را حل کرد. البته این روش گرچه در مواقعی ضروری است ولی در بسیاری از موارد نیز می توان با ریبال نمودن سی پی یو مشکل را با هزینه ای پایین تر برطرف نمود.

گیر کردن تلویزیون سری 47LV روی لوگوی ال جی

عملیات ریبال کردن سی پی یو تلویزیون ال جی 47LV

قبل از اینکه ریبال کردن سی پی یو تلویزیون ال جی سری 47LV را بررسی کنیم ابتدا باید نکاتی را متذکر شویم. سی پی یو مغز متفکر تلویزیون ال جی است. کلیه عملیات پردازش تصویر و کنترل توسط این قطعه درون برد مین انجام می شود. در زیر سی پی یو تعداد قابل توجهی پایه وجود دارد که با برد مین در ارتباط هستند. این پایه ها عموما توسط آلیاژ قلع روی برد متصل شده و ارتباط را ممکن می کنند. گاهی بر اثر فرسودگی، ضربه و یا تجمع حرارت ممکن است این ارتباط دچار اختلال شود. در این شرایط بسیاری از وظایف سی پی یو مختل شده و علائم مختلفی مانند گیر کردن تلویزیون ال جی 47LV روی لوگوی ال جی به وجود می آید. عملیات ریبالینگ در واقع ترمیم این ارتباطات است.

گیر کردن تلویزیون سری 47LV روی لوگوی ال جی

برای ریبال کردن سی پی یو نیاز به تخصص و مهارت بسیار بالایی است. معمولا این نوع تعمیر نمی تواند توسط فرد غیر متخصص انجام شود. برای ریبال نمودن سی پی می بایست آن را از روی برد جدا نموده و با شابلون های مخصوص گلوله های آلیاژ قلع روی آن قرار داد. سپس می توان دوباره سی پی یو را روی برد متصل کرد. معمولا عملیات ریبالینگ موفقیت آمیز است و بعد از آن گیر کردن تلویزیون ال جی 47LV روی لوگوی ال جی رفع می شود و می توان از تماشای آن لذت برد. برای مشاوره و تعمیر تلویزیون ال جی می توانید با "گلدایران تی وی" مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران تماس حاصل فرمایید.

گیر کردن تلویزیون سری 47LV روی لوگوی ال جی

گلدایران تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

گلدایران تی وی با سال ها تجربه در تعمیر تلویزیون ال جی در خدمت شهروندان عزیز تهرانی است. گلدیران تی وی آمادگی دارد تا تعمیرکاران خبره و آموزش دیده خود را به تمامی نقاط غرب تهران، شهر پرند، اندیشه، جنوب کرج و شهرستان فردیس اعزام نماید تا بعد از عیب یابی و تخمین هزینه در صورت تمایل نسبت به تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایند. تعمیر تلویزیون ال جی کاری است که گلدیران تی وی در آن تخصص و مهارت دارد.