گلدایران تی وی مرکز مجاز تعمیر تلویزیون ال جی در تهران
  • 1402/9/24

گلدایران تی وی مرکز مجاز تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

"گلدایران تی وی" مرکز مجاز تعمیر تلویزیون ال جی در تهران. 

یافتن مرکزی تخصصی که در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی فعالیت می کند برای کاربران این برند محبوب دغدغه ای است که ذهن آنان را به خود مشغول کرده است. "گلدایران تی وی" از با سابقه ترین مراکز تعمیر تلویزیون ال جی است که سال ها در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی تخصص دارد. در طی این مقاله قصد داریم تا خدمات تعمیر تلویزیون ال جی و خرابی های شایع در این نوع تلویزیون ها را بر شماریم و مراحل تعمیر آن ها را در "گلدایران تی وی" یادآور شویم. برای مشاوره و تعمیر تلویزیون ال جی خود در تهران می توانید با "گلدایران تی وی" تماس حاصل فرمایید.

گلدایران تی وی مرکز مجاز تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرابی های رایج در تلویزیون های ال جی کدام ها هستند؟

تلویزیون های ال جی از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند و کمتر دچار خرابی می شوند ولی مانند هر برند دیگری گاهی به تعمیر و مراجعه به مراکز مجاز پیدا می کنند. برخی از خرابی های شایعی که در این مرکز خدمات تعمیر آن ارائه می شود به شرح زیر است:


خرابی بک لایت تلویزیون ال جی:

بک لایت وظیفه دارد تا تصویر پنل در انواع ال ای دی تلویزیون ال جی را روشن نماید. تصویر به وجود آمده در این تلویزیون ها لزوما قابل دیدن نیست و نیاز است که توسط بک لایت روشن شود. اگر بک لایت تلویزیون ال جی با مشکل رو به رو شود علائمی مانند موارد زیر در تلویزیون ال جی بروز می کند:

1. سیاه شدن کامل تلویزیون ال جی
2. سیاه شدن و تاریک شدن بخشی از تلویزیون ال جی
3. آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی
4. قطع شن تصویر در حالی که صدا بدون مشکل پخش می شود


خرابی روشن نشدن تلویزیون ال جی:

روشن نشدن تلویزیون ال جی در بسیاری از مواقع مربوط به خرابی برد تغذیه است. برد تغذیه بخشی از تلویزیون ال جی است که وظیفه تامین الکتریسیته قطعات مختلف را بازی می کند. در زمانی که برد تغذیه با مشکل رو به رو می شود قطعات داخلی توانایی انجام وظیفه خود را به درستی نخواهند داشت و روشن نشدن تلویزیون یکی از علائم خرابی برد تغذیه خواهد بود.

گلدایران تی وی مرکز مجاز تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرابی برد مین تلویزیون ال جی:

برد مین همان گونه که از نام آن بر می آید برد اصلی و مادر تلویزیون است. این برد وظیفه دارد تا تمامی سیگنال های ورودی را دریافت نموده در نهایت به برد تیکان منتقل نماید. همچنین این برد وظیفه دارد تا دستورالعمل های کاربر را پردازش و اجرا نماید. خرابی برد مین می تواند به هم خوردگی صدا و تصویر یا روشن نشدن تلویزیون ال جی بیانجامد.


خرابی برد تیکان در تلویزیون ال جی:

برد تیکان یکی از کوچکترین بخش های تلویزیون ال جی است. گاهی این برد در درون برد مین ترکیب شده و به صورت مستقل درون تلویزیون ال جی وجود ندارد. این برد وظیفه دارد سیگنال های پردازش شده در برد مین را دریافت نموده و به صورت پیکسل روی صفحه نمایش یا پنل چینش نماید. معمولا خرابی برد تیکان به صورت کلی خود را روی صفحه نمایش نشان می دهد و اینگونه نیست که بخشی از تصویر مورد تاثیر قرار گیرد. سفید شدن تصویر تلویزیون ال جی یا شطرنجی شدن از نشانه های خرابی برد تیکان هستند.

گلدایران تی وی مرکز مجاز تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرابی پنل تلویزیون ال جی:

پنل همان بخشی از تلویزیون است که تصویر روی آن نقش می بندد. مسلما پنل از مهم ترین قطعات تلویزیون ال جی است. خرابی در پنل می تواند به گونه های مختلفی در آن بروز کند. برخی از علائم خرابی پنل به شرح زیر است:

1. قطع شدن کامل تصویر تلویزیون ال جی
2. وجود خطوط سفید یا تیره روی پنل تلویزیون ال جی
3. وجود پیکسل سوخته روی پنل تلویزیون ال جی
4. بهم ریختگی تصویر تلویزیون ال جی

گلدایران تی وی مرکز مجاز تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

قطع شدن صدای تلویزیون ال جی:

قطع شدن صدای تلویزیون ال جی نیز می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. همانطور که در بخش برد مین اشاره شد برد مین می تواند در خرابی های بخش صدا موثر باشد. خرابی ورودی های صدا که روی برد مین قرار دارند همچنین خرابی در قطعات داخلی آن می توانند دلیل قطعی صدا در تلویزیون ال جی باشد. همچنین خرابی برد آمپلی فایر یا بلندگو ها نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. 


گلدایران تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

گلدایران تی وی با سال ها تجربه در تعمیر تلویزیون ال جی در خدمت شهروندان عزیز تهرانی است. گلدیران تی وی آمادگی دارد تا تعمیرکاران خبره و آموزش دیده خود را به تمامی نقاط غرب تهران، شهر پرند، اندیشه، جنوب کرج و شهرستان فردیس اعزام نماید تا بعد از عیب یابی و تخمین هزینه در صورت تمایل نسبت به تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایند. تعمیر تلویزیون ال جی کاری است که گلدیران تی وی در آن تخصص و مهارت دارد.