پاک شدن کانال ماهواره تلویزیون ال جی LY340
  • 1402/9/18

پاک شدن کانال ماهواره تلویزیون ال جی LY340

پاک شدن کانال های ماهواره ای تلویزیون ال جی LY340. "گلدایران تی وی" مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران.

تلویزیون های امروزی ال جی توانایی دریافت کانال های دیجیتال را دارند. حتی در برخی از مدل ها می توان از قابلیت دریافت کانال های ماهواره ای بهره مند شد. از آن جایی که ال جی در ساخت تلویزیون های خود کیفیت بالایی را لحاظ می کند احتمالا در این زمینه کمتر دچار مشکل خواهید شد. متاسفانه یکی از اشکالات نسبتا شایعی که کاربران تلویزیون ال جی سری LY340 با آن مواجه می شوند پاک شدن کانال های ماهواره ای است. بعد از هر بار روشن شدن تلویزیون ال جی سری LY340 کلیه کانال ها و تنظیمات پاک می شوند و تلویزیون به حالت تنظیمات کارخانه ای باز می گردد. در طی این مقاله کوتاه قصد داریم تا پاک شدن کانال های تلویزیون ال جی سری LY340 را بررسی و عیب یابی کرده و در نهایت تعمیر نماییم. برای مشاوره و تعمیر تلویزیون ال جی می توانید با "گلدایران تی وی" مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در غرب تهران تماس حاصل کنید.

پاک شدن کانال ماهواره تلویزیون ال جی LY340

علت پاک شدن کانال های ماهواره ای در تلویزیون های ال جی سری LY340 چیست؟

تلویزیون های امروزی هر کدام مانند یک کامپیوتر قدرتمند دارای پردازنده، رم و منبع ذخیره اطلاعات هستند. بعد از روشن نمودن تلویزیون دقیقا مانند یک رایانه باید سیستم عامل بالا آمده و تلویزیون تنظیمات شما را بارگذاری نماید. هر گونه تنظیمات کاربر یا اطلاعات مربوط به کانال های تلویزیونی و ماهواره ای در درون چیپ کوچکی بر روی برد مین ذخیره می شود. در سری تلویزیون های ال جی LY340 در صورتی که مشکلی در این چیپ وجود داشته باشد اطلاعات شما به درستی ذخیره سازی نشده و وقتی دوباره آن را روشن می کنید تلویزیون امکان دسترسی به اطلاعات ذخیره شده نخواهد داشت. در این صورت تلویزیون به صورت تنظیمت کارخانه ای بالا می آید و آماده کار می گردد. 

پاک شدن کانال ماهواره تلویزیون ال جی LY340

چگونه می توان خرابی پاک شدن کانال های تلویزیون ال جی سری LY340 را تعمیر نمود؟

همانطور که اشاره شد خرابی پاک شدن تصویر تلویزیون ال جی سری LY340 به علت خرابی چیپ ذخیره داده اتفاق می افتد. برای تعمیر این خرابی باید چیپ های Nand و EPROM تلویزیون ال جی سری LY340 تعویض شود. اگر تلویزون ال جی شما دچار چنین مشکلی شده است می توانید با "گلدایران تی وی" تماس حاصل نمایید تا با ارزان ترین قیمت و ضمانت نامه کتبی مشکل تلویزیون شما برطرف شود.

پاک شدن کانال ماهواره تلویزیون ال جی LY340

گلدایران تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

گلدایران تی وی با سال ها تجربه در تعمیر تلویزیون ال جی در خدمت شهروندان عزیز تهرانی است. گلدیران تی وی آمادگی دارد تا تعمیرکاران خبره و آموزش دیده خود را به تمامی نقاط غرب تهران، شهر پرند، اندیشه، جنوب کرج و شهرستان فردیس اعزام نماید تا بعد از عیب یابی و تخمین هزینه در صورت تمایل نسبت به تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایند. تعمیر تلویزیون ال جی کاری است که گلدیران تی وی در آن تخصص و مهارت دارد.