تعویض بک لایت تلویزیون ال جی 55LF
  • 1402/10/26

تعویض بک لایت تلویزیون ال جی 55LF

تعویض بک لایت تلویزیون ال جی 55LF, 55LB, NC55. "گلدایران تی وی" مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در غرب تهران.

بک لایت از آن دسته قطعات تلوزیون ال جی است که خرابی شایعی دارد. به همین جهت احتمالا هر یک از مصرف کنندگان تلویزیون ال جی حداقل یک بار با این مشکل رو به رو می شوند. بک لایت بخشی از تلویزیون های ال ای دی است که نقشی بسیار اساسی در عملکرد آن ایفا می نماید. از این جهت تعمیر آن در زمان خرابی اهمیت بالقوه ای دارد. در طی این مقاله کوتاه قصد داریم تا تعویض بک لایت تلویزیون های سری 55LF, 55LB, NC55 را مورد بررسی و ارزیابی اجمالی قرار دهیم. برای مشاوره و تعمیر تلویزیون ال جی می توانید با تعمیر افزار مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

تعویض بک لایت تلویزیون ال جی 55LF

خرابی بک لایت سری 55LF, 55LB, NC55 تلویزیون ال جی چه علائمی دارد؟

قبل از اینکه  اقدام به تعویض بک لایت تلویزیون ال جی سری 55LF, 55LB, NC55 نمایید ابتدا باید آن را به درستی عیب یابی کنید. بک لایت بخشی از تلویزیون های ال ای دی است که وظیفه دارد تا تصویر به وجود آمده توسط پنل را روشن و قابل رویت نماید. اگر در این بخش مشکلی بروز نموده باشد لاجرم خود را در تصویر تلویزیون ال جی 55LF, 55LB, NC55 نشان خواهد داد.
برخی از علائم خرابی بک لایت تلویزیون ال جی سری 55LF, 55LB, NC55 به شرح زیر است:

1. تاریکی کامل تصویر
2. عدم تصویر دهی تلویزیون
3. تاریکی نیمی از تصویر
4. هاله های سیاه روی تصویر تلویزیون
5. آبی شدن تصویر تلویزیون

تعویض بک لایت تلویزیون ال جی 55LF

بک لایت تلویزیون ال جی 55LF, 55LB, NC55 چگونه تعمیر می شود؟

بعد از عیب یابی بک لایت تلویزیون ال جی 55LF, 55LB, NC55 احتمالا نیاز است که آن را تعویض کنیم. تعویض بک لایت تلویزیون ال جی در شرایطی که عمر بک لایت به پایان رسیده است احتمالا تنها راه حل خواهد بود.

برای تعویض بک لایت مسلما اولین اقدام باز نمودن درب پشتی تلویزیون ال جی است. بعد از باز نمودن درب پشتی می توان به مدارات داخلی دسترسی پیدا نمود. برای تعویض بک لایت نیاز است که ابتدا برد تیکان از برد درایور پنل جدا شود تا بتوان پنل را باز نمود.

بعد از این اقدام لازم است که قاب دور پنل نیز جدا شود. در انجام این کار دقت نظر کافی داشته باشید تا به پنل آسیبی نرسد. برای برداشتن پنل نیز می توانید از مکنده بهره گیری نمایید. بعد از دسترسی به بک لایت می توانید رشته های بک لایت را تعویض نمایید. در نهایت برای مشاوره و تعمیر تلویزیون ال جی با "گلدایران تی وی" مرکز مجاز تعمیر تلویزیون ال جی در تهران تماس حاصل فرمایید.


گلدایران تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

گلدایران تی وی با سال ها تجربه در تعمیر تلویزیون ال جی در خدمت شهروندان عزیز تهرانی است. گلدیران تی وی آمادگی دارد تا تعمیرکاران خبره و آموزش دیده خود را به تمامی نقاط غرب تهران، شهر پرند، اندیشه، جنوب کرج و شهرستان فردیس اعزام نماید تا بعد از عیب یابی و تخمین هزینه در صورت تمایل نسبت به تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایند. تعمیر تلویزیون ال جی کاری است که گلدیران تی وی در آن تخصص و مهارت دارد.