تعمیر روشن نشدن تلویزیون ال جی 43LH510V
  • 1402/9/26

تعمیر روشن نشدن تلویزیون ال جی 43LH510V

تعمیر روشن نشدن تلویزیون ال جی 43LH510V. "گلدایران تی وی" مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران.
تلویزیون ال جی 43LH510V از انواعی است که از آداپتور خارجی برای تامین انرژِی لازمه برای قطعات داخلی استفاده می نماید. به همین سبب برد تغذیه به صورت مجزا در این مدل از تلویزیون ال جی وجود ندارد. یکی از خرابی های نسبتا شایعی که در این مدل به وجود می آید روشن نشدن آن است. به این طریق که تلویزیون بعد از اتصال به برق با فشردن کلید پاور روشن نمی شود. در طی این مقاله قصد بر آن است تا بعد از توضیح علت روشن نشدن تلویزیون ال جی 43LH510V مراحل تعمیر آن را بررسی و ارزیابی کنیم. اگر تلویزیون ال جی 43LH510V شما با این مشکل مواجه شده می توانید با "گلدایران تی وی" تماس حاصل فرمایید تا متخصصین ما به محل زندگی یا سکونت شما اعزام شده و بعد از عیب یابی، آن را با حضور شما تعمیر و راه اندازی مجدد کنند.

تعمیر روشن نشدن تلویزیون ال جی 43LH510V

علت روشن نشدن تلویزیون ال جی 43LH510V.

اینکه تلویزیون ال جی 43LH510V روشن نمی شود و یا به اصطلاح در حالت استندبای گیر می کند احتمالا به علت خرابی در بخش تغذیه آن است. همانطور که اشاره شد این مدل از آداپتور خارجی برای تامین الکتریسیته استفاده می نماید. در بسیاری از مواقع می توان با تعویض این آداپتور مشکل را به راحتی برطرف کرد. برای اینکه از خرابی آداپتور مطمئن شویم تنها نیاز است که با مولتی متر ولتاژ خروجی آن را بررسی کنیم. باید خروجی آداپتور 19 ولت باشد. اگر با عدم ولتاژ دهی و یا افت ولتاژ مواجه هستیم تعویض آداپتور راه حال نهایی حل مشکل است. اما ممکن است اشکال در برد مین تلویزیون ال جی 43LH510V نهفته باشد.

تعمیر روشن نشدن تلویزیون ال جی 43LH510V

خرابی مادربرد یا برد مین تلویزیون ال جی 43LH510V.

از آن جایی که این تلویزیون برد تغذیه مجزا ندارد بخشی از وظایف برد تغذیه را برد مین ایفا می کند. در مدل های دیگر معمولا برد مین دستور روشن شدن بک لایت را به برد تغذیه ارسال می نماید. برد تغذیه نیز بک لایت را با تامین انرژی الکتریسیته روشن می کند. اما به علت عدم وجود برد تغذیه جدا مین برد مستقیما در این مدل بک لایت را روشن می نماید. گاهی خرابی برد مین باعث می شود که تلویزیون ال جی 43LH510V روشن شود حتی صدای تلویزیون به خوبی کار کند ولی تصویری مشاهده نشود. این مشکل دقیقا به علت عدم کارکرد بک لایت ایجاد می شود. از سوی دیگر خرابی برد مین ممکن است به همان علائم عدم روشن شدن کامل تلویزیون ال جی 43LH510V بیانجامد.

تعمیر روشن نشدن تلویزیون ال جی 43LH510V

روشن نشدن تلویزیون ال جی 43LH510V چگونه تعمیر می شود؟

همانطور که قبلا بحث شد خرابی آداپتور تلویزیون ال جی 43LH510V می تواند دلیل اصلی خرابی روشن نشدن تلویزیون ال جی 43LH510V و یا به اصطلاح گیر کردن آن در حالت استند بای باشد. دلیل دیگر خرابی برد مین است که باید مورد عیب یابی و تعمیر قرار گیرد. در حالتی که برد مین عامل ایجاد این مشکل باشد عموما آی سی رگولاتور آن آسیب دیده است. اگر تلویزیون باز باشد می توان با لمس آن متوجه گرمای بیش از حد آن شد، گرچه این عمل توصیه نمی شود. برای تعمیر برد مین می توان آی سی رگولاتور را تعویض کرد. ابن کار در اکثر مواقع خرابی روشن نشدن تلویزیون ال جی 43LH510V را حل می کند و می توان از آن استفاده مجدد کرد. در نهایت می توانید با "گلدایران تی وی" تماس بگیرید. "گلدایران تی وی" با سالها تجربه در تعمیر تلویزیون ال جی آمادگی دارد متخصصین خود را به محل زندگی و کار شما اعزام کند تا در حضور شما تلویزیون تان عیب یابی و تعمیر شود. با استفاده از خدمات این مرکز می توانید از ضمانت خدمات تعمیر ما نیز بهره مند شوید.

تعمیر روشن نشدن تلویزیون ال جی 43LH510V

گلدایران تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

گلدایران تی وی با سال ها تجربه در تعمیر تلویزیون ال جی در خدمت شهروندان عزیز تهرانی است. گلدیران تی وی آمادگی دارد تا تعمیرکاران خبره و آموزش دیده خود را به تمامی نقاط غرب تهران، شهر پرند، اندیشه، جنوب کرج و شهرستان فردیس اعزام نماید تا بعد از عیب یابی و تخمین هزینه در صورت تمایل نسبت به تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایند. تعمیر تلویزیون ال جی کاری است که گلدیران تی وی در آن تخصص و مهارت دارد.