تعمیر تاریک شدن تصویر تلویزیون ال جی 49UH850V
  • 1402/9/27

تعمیر تاریک شدن تصویر تلویزیون ال جی 49UH850V

تعمیر تاریک شدن تصویر تلویزیون ال جی 49UH850V. "گلدایران تی وی" مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران.

تلویزیون ال جی 49UH850V از انواع فریم لس یا به اصطلاح بدون قاب است. عرض بزل این تلویزیون بسیار کوچک بوده به همین علت قاب دور آن از ضخامت بسیار اندکی برخوردار است. همچنین این مدل تلویزیون ال جی کیفیت تصویر بسیار زیبایی را در اختیار کاربر قرار می دهد. یکی از خرابی های نسبتا شایعی که در این نوع تلویزیون ال جی رخ می دهد تاریک شدن کلی یا بخشی از تصویر آن است. معمولا این مورد مربوط به بک لایت تلویزیون است. در طی این مقاله قصد داریم تا عملکرد بک لایت در تلویزیون ال جی 49UH850V را توضیح داده، نشانه های خرابی آن را برشماریم همچنین روش تعمیر آن را بررسی کنیم. برای تعمیر تلویزیون ال جی در محل کار و زندگی خود می توانید با "گلدایران تی وی" تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر دریافت خدمات تعمیر ما در محل از ضمانت معتبر "گلدایران تی وی" نیز بهره مند گردید.

تعمیر تاریک شدن تصویر تلویزیون ال جی 49UH850V

وظیفه بک لایت تلویزیون ال جی 49UH850V جیست؟

پنل تلویزیون ال جی 49UH850V از انواع ال ای دی است. پنل های ال ای دی بنا بر ماهیت خود توانایی تولید تصاویر قابل مشاهده را ندارند و و تاریک هستند. برای اینکه تصاویر این تلویزیون ها قابل مشاهده شوند نیاز است که توسط یک منبع خارجی روشن گردند. بک لایت تلویزیون ال جی 49UH850V این وظیفه را بر عهده دارد. همانطور که از توضیحات فوق بر می آید دلیل اصلی  که می تواند باعث تاریک شدن تصویر در تلویزیون ال جی 49UH850V شود خرابی در بخش بک لایت است.


نشانه های خرابی بک لایت در تلویزیون ال جی 49UH850V چیست؟
با توجه توضیحاتی که در مورد عملکرد بک لایت در تلویزیون ال جی 49UH850V داده شد می توان نتیجه گرفت که خرابی در آن می بایست خود را به گونه ای در تصویر و تاریک شدن آن نشان دهد. برخی از نشانه های خرابی بک لایت به شرح زیر است:

1. تاریک شدن تصویر تلویزیون ال جی 49UH850V
2. عدم تصویر دهی تلویزیون ال چی 49UH850V در صورتی که صدا بدون مشکل کار می کند
3. تاریک شدن بخشی از تصویر تلویزیون ال جی 49UH850V
4. به وجود آمدن رده های سیاه روی تصویر تلویزیون ال جی

تعمیر تاریک شدن تصویر تلویزیون ال جی 49UH850V

خرابی بک لایت تلویزیون ال جی 49UH850V چگونه تعمیر می شود؟
برای تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی 49UH850V ابتدا می بایست به رشته بک لایت در درون تلویزیون دست پیدا نمود. بعد از دست یابی به این رشته ها با تعویض آن ها می توان مشکل بک لایت را حل کرد. متاسفانه به علت ظرافت و بدون قاب بودن این مدل از تلویزیون ال جی دسترسی به رشته های ال ای دی بسیار سخت است. به همین دلیل این عمل باید توسط متخصص خبره و آموزش دیده انجام شود. برای تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی 49UH850V می توانید با "گلدایران تی وی" تماس حاصل فرمایید تا متخصصین ماهر این مجموعه در اسرع وقت به محل اعزام شده و عملیات تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی 49UH850V را با نازل ترین قیمت آغاز نمایند. با استفاده از خدمات تعمیر بک لایت ارائه شده توسط "گلدایران تی وی" از ضمانت 6 ماهه این مجموعه بهره مند شوید.

تعمیر تاریک شدن تصویر تلویزیون ال جی 49UH850V

گلدایران تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

گلدایران تی وی با سال ها تجربه در تعمیر تلویزیون ال جی در خدمت شهروندان عزیز تهرانی است. گلدیران تی وی آمادگی دارد تا تعمیرکاران خبره و آموزش دیده خود را به تمامی نقاط غرب تهران، شهر پرند، اندیشه، جنوب کرج و شهرستان فردیس اعزام نماید تا بعد از عیب یابی و تخمین هزینه در صورت تمایل نسبت به تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایند. تعمیر تلویزیون ال جی کاری است که گلدیران تی وی در آن تخصص و مهارت دارد.