آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی 43LJ510V
  • 1402/9/21

آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی 43LJ510V

آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی 43LJ510V. "گلدایران تی وی" مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران.

تلویزیون ال جی 43LJ510V یکی از مدل های پرفروش تلویزیون ال جی در بازار ایران است. یکی از شایع ترین اشکالاتی که در این نوع تلویزیون دیده می شود آبی شدن تصویر آن است. این اشکال ارتباط مستقیمی با دیگر خرابی این سری از تلویزیون دارد که در آن تصویر تلویزیون ال جی 43LJ510V به کلی قطع می شود در صورتی که صدا بدون مشکل کار می کند. در طی این مقاله قصد داریم تا خرابی عدم تصویر دهی و یا آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی 43LJ510V را قدم به قدم عیب یابی نموده و روش تعمیر آن را ارزیابی نماییم. برای مشاوره و تعمیر تلویزیون ال جی می توانید با "گلدایران تی وی" مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی 43LJ510V

چرا تلویزیون ال جی 43LJ510V صدا دارد ولی تصویر نمی دهد؟

معمولا وقتی تلویزیون ال جی 43LJ510V تصویر نمی دهد ولی صدای آن به خوبی پخش می شود می توان نتیجه گرفت که بک لایت با مشکل مواجه شده است. بک لایت بخشی از تلویزیون است که وظیفه دارد تصویر پنل را نورافشانی و قابل رویت نماید. اگر بک لایت کار نکند تصویر پنل تاریک مانده و عملا چیزی قابل مشاهده نیست.


تعمیر آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی 43LJ510V.

همانطور که اشاره شد یکی از شایع ترین اشکالاتی که در تلویزیون ال جی 43LJ510V دیده می شود آبی شدن تصویر آن است. این مورد در اکثر مواقع به علت خرابی رشته های لامپ بک لایت به وجود می آید. همانطور که اشاره شد بک لایت مسئول روشن نمودن تصویر پنل است. گاهی لامپ های بک لایت در صورت خرابی به جای اینکه کاملا از کار بیفتند از خود نور آبی منتشر می نمایند که لاجرم به آبی شدن تصویر تلویزیون 43LJ510V می انجامد.

آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی 43LJ510V

چگونه آبی شدن تصویر تلویزیون 43LJ510V تعمیر می شود؟

برای اینکه بتوان آبی شدن تصویر تلویزیون 43LJ510V را تعمیر کرد باید آن را باز نمود. چراغ های لامپ ال ای دی بک لایت در پشت پنل قرار دارند. بعد از باز نمودن درب پشتی تلویزیون می توان مدارات داخلی آن را مشاهده نمود. بعد از قطع نمودن کابل های متصل به پنل می بایست فریم دور پنل باز شود تا بتوان به بک لایت دسترسی پیدا نمود. بعد از باز نمودن پنل و دسترسی به رشته های لامپ بک لایت می توان نسبت به تعویض آن ها اقدام کرد. 


ضمانت تعمیر تلویزیون ال جی 43LJ510V توسط "گلدایران تی وی"

یکی از دغدغه های کاربان تلویزیون ال جی این است که بتوانند مرکزی را پیدا کنند که علاوه بر اطمینان از کیفیت عملکرد و قیمت مناسب از ضمانت نیز برخوردار باشد. مرکز "گلدایران تی وی" آمادگی دارد تنها با یک تماس سفارش بازدید تلویزیون ال جی را دریافت نماید. بعد از ثبت سفارش خدمات تعمیرکاران خبره این مرکز به محل اعزام شده و بعد از برآورد هزینه، تلویزیون را تعمیر و رفع نقص می نمایند. تمامی خدمات "گلدایران تی وی" تحت ضمانت بوده و کاربران گرامی می توانند با آرامش خاطر تعمیر تلویزیون ال جی خود را به "گلدایران تی وی" واگذار کنند.

آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی 43LJ510V

گلدایران تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

گلدایران تی وی با سال ها تجربه در تعمیر تلویزیون ال جی در خدمت شهروندان عزیز تهرانی است. گلدیران تی وی آمادگی دارد تا تعمیرکاران خبره و آموزش دیده خود را به تمامی نقاط غرب تهران، شهر پرند، اندیشه، جنوب کرج و شهرستان فردیس اعزام نماید تا بعد از عیب یابی و تخمین هزینه در صورت تمایل نسبت به تعمیر تلویزیون ال جی اقدام نمایند. تعمیر تلویزیون ال جی کاری است که گلدیران تی وی در آن تخصص و مهارت دارد.